  • Data: 2004-03-25 12:47:07
    Temat: Re: jak " bezboleśnie" rozwiązać umowę o pracę?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ELA napisał:
    > Witam. Mam dylemat: chcę/ muszę rozwiązać umowę o pracę na czas
    > określony bez zastrzeżonego okresu wypowiedzenia. Jak zrobić to &#8222;
    > bezboleśnie&#8221; dla mnie i dla mojego pracodawcy? Czy po rozwiązaniu
    > umowy przysługuje zasiłek z PUP? Czy i jak w ogóle możliwe jest
    > rozwiązanie takiej umowy? Mam czas do 01.05.2004 roku. Radźcie
    > jeśli wiecie, bo ja wyczytałam cały kodeks pracy i &#8222;czarno&#8221; to widzę.
    > Acha...... pracodawca nie pójdzie na ustępstwa, gdyż moje stanowisko
    > jest refundowane ze środków PFRON i straciłby &#8222; duże&#8221; pieniądze

    Nie bardzo rozumiem. Krzywde jakąs Ci robią w tej robocie? Biją,
    molestują, mobują (moden to teraz)?
    Tak strasznie chcesz na ten zasiłek???
    Jak tak strasznie, to może ostaraj sie o dyscyplinarkę.
    Zaniedbaj rażąco obowiązki, niedbalstwem spooduj jakies straty, uzbieraj
    parę NNek i załatwione.
    Dla pracodawcy bedzie pezboleśnie.
    Dla Ciebie - no cóz, duscyplinarka w swiadectwie pracy nieładnie wygląda.

    Kurzcze, czegos nie rozumie,
    O ile mogę zrozumieć, że ktos chce przed terminem uwolnic sie od
    pracodawcy bo znalazł lepszego ale od zaraz (dośc często jest ktos drugi
    na liście i jak sie ie zdecydujemy od razu to przepadło), ale żeby na
    siłę rzucac pracę i iśc na zasiłek dla bezrobotnych?
    Z jakiej wysokości trzeba spaść na głowę?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl