  • Data: 2004-03-25 13:38:29
    Temat: Re: jak " bezboleśnie" rozwiązać umow ę o pracę?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ELA wrote:

    > Krzywde jakąs Ci robią w tej robocie? Biją,
    > Witaj Maddy. Wyobraź sobie, że dzieje mi się krzywda, skoro chcę
    > rozwiązać umowę JA.

    > Nie zależy mi na zasiłku, ale gdyby nie powiodło mi się " z planem"
    > którego jestem autorką, to warto było by mieć z czego żyć.
    >

    > O ile mogę zrozumieć, że ktos chce przed terminem uwolnic sie od
    > Wyobraź sobie: NIE, nie znalazłam nowego, lepszego pracodawcy, nie
    > szukam i nie chce dłużej być " parobkiem" za 1000 złotych, charować
    > po 12 godzin,

    NIKT ine jest w stanie ZMUSIC cie do pracowania WBREW prawu i wbrew umowie.

    > ( chociaż zgodnie z ustawą o rehabilitacji zawodowej
    > ON.......... powinnam pracować max 7 godzin na dobę i nie więcej niż
    > 35 g tygodniowo.
    > Do tego, gdy chcę urlop to musze się tłumaczyć, w jakim celu!!!

    Nie musisz tlumaczyc sie w jakim celu 4 (CZTERY) dzni urlopu masz otrzyamc
    na zadanie.reszta zgodnie z planem i masz prawo domagac sie takiego planu,
    by wczesniej wiedziec kiedy urlop. No a jesli chcesz zdezorganizowac
    prace pracodawcy czesciej niz ustawa dopuszcza, to sie nei dziw ze pyta
    DLACZEGO?

    > Domniemam, że sama jesteś pracodawcą, to być może TEGO nie
    > rozumiesz.... ( a może się mylę)

    Mylisz sie..

    > Z jakiej wysokości trzeba spaść na głowę?
    > Wiesz... mam orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności
    > z datą powstania niepełnosprawności : cyt.: od urodzenia. Być może
    > spadłam z dużej wysokości a tego nie wiem?

    Sa rozne formy niesprawnosci.. moznaniec niesprawna glowe, mozna noge..
    Status niepelnosprawnego ineupowiania Cie do robienia sobie jaj z ludzi,
    ktorzy cha cie zatrudnic, nie powinen tez powstrzymywac cie od walki o swe
    prawa.
    JEDNAK jesli uwazasz, ze Twoja niepelnosprawnosc ma zwiazek z mysleniem,
    przedstaw swoj PROBLEM by mozna Ci pomoc go rozwiazac, a nie "glupie
    rozwiazanie" z nadzieja ze go ktos poprze.

    Boguslaw