  • Data: 2006-09-11 08:07:19
    Temat: Re: ewidencja sprzedaży?
    Od: "aaa" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I co z tego?
    > Właśnie DLATEGO :> taka ewidencja jest konieczna!
    > Po co? - ano po to (między innymi), żeby podatnik zwolniony z VAT
    > wiedział (i umiał wykazać) że ciągle jeszcze ma prawo do zwolnienia
    > (nie przekroczył limitu).
    >
    > Znaczy nie przeczytałeś ciągle tego "109" z ustawy o VAT?
    > Czekasz aż US Ci "przyłoży"? No to daj znać jak się skończy ;)

    > "myślenie ma przyszłość" ;)

    > Kilka tygodni temu było na grupie jak ktoś oberwał za ów brak
    > w ramach kontroli sprzedaży na allegro.

    ok, "dorobiłem" taką ewidencje, US sobie ja skserował (a także KPiR), dał
    pismo, że "mam prawo do czynnego udziału w każdym stadium toczącego sie
    postępowania"...

    Jeszcze jedno pytanko. Domyslam sie ze również teraz (mimo iż mam kasę
    fiskalna) muszę prowadzić tą ewidencję sprzedaży.? Czy już teraz nie?

    Dodam iż, nie jest to ewidencja sprzedaży VAT tylko taka "uproszczona
    ewidencja sprzedaży", gdzie z danego dnia są wyszczególnione kwota przychodu
    nie udokumentowanego, a w oddzielnej rubryce przychód udokumentowany
    (rachunki) oraz suma z danego dnia...