  • Data: 2006-09-15 07:05:20
    Temat: Re: ewidencja sprzedaży?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Sep 2006, Jarek Spirydowicz wrote:

    > Nadaje, dopóki obejmuje _wszystkie_ zdarzenia, które trzeba w niej
    > umieścić :)

    To też pisz ściśle :] (że obejmuje wszystkie których wymaga
    ewidencja, a nie kasa).
    Co do tego przypadku:

    [...]
    > A zakaz przepuszczenia przez kasę ma? ;)

    ...no to pisałem że podstawy zakazania nie znam :] o czym niżej
    pisałem (zostawiam cytat).

    > A teraz to niby o czym dyskutujemy? :)

    Wrrrr.... dobra, "nie spotkałem się WCZEŚNIEJ z dyskusją..." ;)

    Swoją drogą, jakby kto znał reakcję US w praktyce, to niech się
    pochwali.

    pzdr, Gotfryd