  • Data: 2006-09-11 07:15:10
    Temat: Re: ewidencja sprzedaży?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 10 Sep 2006, aaa wrote:

    > ale przeciez nie jestem na Vacie...

    I co z tego?
    Właśnie DLATEGO :> taka ewidencja jest konieczna!
    Po co? - ano po to (między innymi), żeby podatnik zwolniony z VAT
    wiedział (i umiał wykazać) że ciągle jeszcze ma prawo do zwolnienia
    (nie przekroczył limitu).

    Znaczy nie przeczytałeś ciągle tego "109" z ustawy o VAT?
    Czekasz aż US Ci "przyłoży"? No to daj znać jak się skończy ;)

    > myslałem że nie muszę prowadzić takiej ewidencji...

    "myślenie ma przyszłość" ;)

    > czy faktycznie jest "prikaz" prowadzenia ewidencji sprzedaży Vat
    > nawet jak nie
    > jestem płatnikiem tego podatku?

    Kilka tygodni temu było na grupie jak ktoś oberwał za ów brak
    w ramach kontroli sprzedaży na allegro.

    pzdr, Gotfryd