  • Data: 2009-08-13 14:32:35
    Temat: Re: dziwna sprawa z podatkiem liniowym
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-08-2009 o 16:21:34 <r...@i...pl> napisał(a):

    > Ano w?a?nie i o to pyta?em infolinie. Najpierw o to czy je?li CU mi bedzie
    > chcia?o wyp?aciae co? w 2010 moge odmówiae. Infolinia podatkowa mówi ?e i tak
    > jest to wyp?ata nale?na wiec nie ma znaczenia czy przyjme czy nie. Drugie
    > pytanie: Czy moge z?o?yae o?wiadczenie w fiskusie , ?e dawn? dzia?alno?ae chce
    > rozliczac na zasadach ogólych pocz?wszy od roku 2010. Infolinia: nie, nie
    > moge bo dzia?alno?ae ju? zamkn??em.

    Czy powierzyłbyś swoje pieniądze komuś, kto siedzi w ciasnym gorącym pomieszczeniu,
    zarabiając na miesiąc 1200 brutto bo nigdzie indziej by nie znalazł pracy,
    nie mówiąc już o otworzeniu firmy?

    No to zostaw już ten KIP w spokoju ;) Nawet jeśli przypadkowo mają rację,
    to podkreślam słowo "przypadkowo"

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek