  • Data: 2009-08-14 17:28:01
    Temat: Re: dziwna sprawa z podatkiem liniowym
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Doradcą podatkowym nie jestem, ale jako "szary podatnik" nie widzę
    > szans. Termin wyboru upłynął, przychód już uzyskano, do widzenia.
    > Jakby to była tylko sprawa terminu, ale przed uzyskaniem 1. przychodu
    > w roku, można by rozważać, czy myk z zarejestrowaniem DG (choćby na
    > jeden dzien), może nawet tylko "złożeniem wyboru" pozwalałby na
    > "opóźniony wybór" (wydaje się, że tak).

    Ja już się pogubiłem. Czy problemem jest że musi się rozliczyć liniowo ale
    nie chce, czy że chce się rozliczyć liniowo ale nie może?

    Jeżeli to pierwsze, to czy nie wystarczy dokonać transakcji po której się
    automatycznie "wypada" z liniowego? (np. sprzedaż dla swojego byłego
    pracodawcy (z umowy o pracę)).

    p. m.