  • Data: 2009-08-15 00:09:38
    Temat: Re: dziwna sprawa z podatkiem liniowym
    Od: <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm... czytam, czytam i coś mi wygląda, że moje wewnętrzne przekonanie
    > (że "się nie da") nie pokrywa się z literą przepisu - rzeczywiście
    > w art.6.8 zapisali "mają zastosowanie przepisy art.30c", a nie
    > o "podleganiu", jak myślałem - w momencie złożenia zeznania 30c już
    > nie będzie miał zastosowania (mimo wcześniejszego podlegania).
    > Chyba pisałem "z głowy czyli z niczego"... thx!
    > Wygląda na dobrą nowinę dla pytającego :D (zakładając, że "wymusi
    > wylot").
    > Widzi ktoś powód przemawiający przeciw?

    Ja, czyli autor wątku nic z tego co powyżej nie rozumiem (za trudne) :).
    Jedno jest pewne: chce sie rozLiczyć wspólnie z żoną bo znowu stracę kupę
    forsy. Nie akceptuję faktu że na skutek nagłej wypłaty przez CU w 2009 żona
    , która zamknęła działalność w 2008 ma teraz sie znów rozliczć liniowo. To
    czysty absurd.