    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dostarczenie faktury
    Date: Tue, 17 Jun 2008 11:11:52 +0200
    <g300rn$qku$3@inews.gazeta.pl> <g301re$j29$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g3124o$4ns$1@news.onet.pl> <g350pu$i5s$2@news.onet.pl>
    <g355q7$354$1@news.onet.pl> <g359fe$qs5$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g35aid$h66$2@news.onet.pl> <g35chq$57l$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <g35k3r$hgk$1@news.onet.pl> <g35ml1$1ru$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <g35ngb$t4t$1@news.onet.pl> <g35r3p$pcv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g35r78$9cs$1@news.onet.pl> <g35s7b$blq$1@news.onet.pl>
    <g35ubk$its$1@news.onet.pl> <g36fkc$8uo$1@news.onet.pl>
    <g36hhk$2e8$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g36hub$h9s$1@news.onet.pl>
    <g36iqu$b56$1@atlantis.news.neostrada.pl> <g37o55$c9$1@news.onet.pl>
    <g37qmc$mas$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 17 czerwiec 2008 09:48
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g37qmc$mas$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Zapłacić 300zł za wygodę to dużo ale dostać 5tys za niewygodę to mało.
    > I tym mówisz o sensie?

    Tak, bo szklana kula mi się zepsuła, a ty tak kręcisz, tak kręcisz, tak
    kręcisz.

    > No fakt. Nie pomyślałam że to niemożliwe, żeby moja sprzedaż była czyimś
    > zakupem. Kompletny brak logiki. Czysta sprzeczność.

    Tak, bo mówiłaś, że to sprzedawca wymagał od ciebie gotówki. I to ty latałaś
    po mieście z gotówką.

    > Mnie to nie interesuje. Może to kasa z narkotyków? Albo wygrał w bingo?
    > Ja wolę dostać 5tys więcej gotówka niż 5tys mniej na przelew.

    a podobno wszystko legalnie załatwiałaś.

    > Zważywszy, że ciągle połowa dorosłych obywateli naszego państwa nie ma
    > konta w banku nie rozumiem zdziwienia taką transakcją gotówkową.

    No z tą połową to chyba przesadzasz. Nie wiem czy tak statystycznie wyjdzie.
    A nawet jeśli, to wyłącznie przez stare babcie oraz ludzi z lasu.

    A dziwić się mogę, również faktowi niemania konta. To skrajnie niewygodne.

    > Wyjrzyj czasem przez okno ze swoje szklanej wieży - tam żyją ludzie
    > którzy nie używają internetu a oszczędności odkładają pod materac, a w
    > najlepszym wypadku "na książeczkę".

    książeczki jeszcze są? :-O Przecie to nie ma sensu. Mieć konto bez konta i
    bez zalet konta?

    > To tez są pełnoprawni obywatele.

    Może pełnoprawni, ale pełnosprawni raczej nie :-P

    --
    Tristan