  • Data: 2008-06-17 07:57:45
    Temat: Re: dostarczenie faktury
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 17 czerwiec 2008 00:12
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g36ou4$c4v$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Bo cały czas nie rozumiem co ma Twoje niezadowolenie z nieotrzymania
    > faktury do jakiejś kary?

    Czy możesz przedstawić dowód, że Ty to Ty ta sprzed paru lat? Bo kiedyś
    byłaś miła i normalna, a teraz jesteś nieprzyjemna i do tego czytasz
    wybiórczo, bo pytanie o PK zadałem już z 8 razy w tym kontekście.

    > A jeżeli nie zaewidencjonował sprzedaży to podpada pod KSK. Trzeba było
    > się rozejrzeć pod jakiż to US on podpada i działać zamiast narzekać.

    Ale ja nie chcę wendetty. Ja chcę po prostu sensowne zasady faktur. A te nie
    są. Wystarczy zalegalizować samodzielny wydruk i już się wiele problemów
    rozwiąże.

    > Nie potrafisz sie zatrzymać, prawda? Albo 100% regulacji albo nic?

    No jeżeli regulacje są sensowne, to wiadomo, że lepiej 100%.

    > A co za zwierzątka w tym stadzie mają biegać? Czy aby nie baranki?

    Mogą być baranki. Byle szczęśliwe, kooperujące i chronione przed wilkami.

    > Doceniam Twoja empatię. Tak się wkurzać, że ktoś na Twoim miejscu miałby
    > problem...
    > Bo przecież sam piszesz że zasadniczo Ty problemu nie masz.

    Ale rozważam bubel prawny.

    > Cytuję:

    No i co z tego? problem nie polega na cenie a na problemie ,,PK a brak
    faktury''. Wiem, jak mnie WatemSrał męczy o 1zł od 7 lat, więc myślę, że
    może to być problem.

    --
    Tristan