  • Data: 2008-06-16 20:24:41
    Temat: Re: dostarczenie faktury
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 16 czerwiec 2008 14:33
    > (autor Maddy
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <g35ml1$1ru$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Bosko... Rozumiem, że Przyjazne Państwo dla tych co mają Kupę Kasy.

    Jakie państwo? Co tu ma państwo do gadania?
    Państwo ma ci dać pieniądze czy może zmusić sprzedawcę żeby cię kochał i
    szanował?
    Przyjazne Państwo to program ZMNIEJSZANIA obszaru regulowanego
    przepisami. Mniej obowiązków, mniej barier, mniej biurokracji.
    To jest program liberalny.

    A o Tobie można powiedzieć wiele ale nikt Cię o liberalizm i postawy
    prorynkowe nie oskarży. Możesz spać spokojnie.

    > No ja średnio. Nie mam pełnej księgowości, więc machnąłem rencyma i tyla.

    > Rence opadają. teraz już wyszło, że ja jestem winny, że nie mam faktury...
    > eh...

    Oszczędziłeś. O co chodzi?
    Pewnie tak naprawdę kupiłeś bez vatu, na to wygląda skoro takie problemy
    z fakturą i taka okazyjna taniocha.

    > No ale bez przesady, żeby wtyczkę za 5zł np. kupować u Złotego Dostawcy.

    Ale o co chodzi? Nazwa Cię onieśmiela?
    I ile byś przepłacił? 1,50zł?
    Ja myślałam że to był biznes życia, lekarstwo na raka za pół ceny czy
    coś takiego a nie jedno piwo.

    Kupujesz u byle kogo - traktują cię byle jak.

    Nie ma sprawiedliwości na tym świecie, za uprzejmość i dobrą obsługę się
    płaci ekstra.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl