  • Data: 2008-06-16 22:12:37
    Temat: Re: dostarczenie faktury
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 16 czerwiec 2008 22:24 (autor
    > Maddy publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak:
    > <g36ijn$49v$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Nie, ale powinno mnie chronić przed krętaczami, zwłaszcza, że jak
    > mniemam,

    Tak, i przed kleszczami i piratami drogowymi.

    > taki krętacz spowoduje u mnie reakcję państwa zdążającą do ukarania
    > mnie.

    A o jakim konkretnie przepisie mówisz, na podstawie którego domniemywasz
    że popełniłeś przestępstwo?
    Bo cały czas nie rozumiem co ma Twoje niezadowolenie z nieotrzymania
    faktury do jakiejś kary?
    Szczęśliwie można być niezadowolonym i nawet głośno to wyrażać bez
    żądnych konsekwencji,

    Jak gość nie chciał ci wysłać faktury to trudno, jego prawo.
    A Twoje więcej od niego nie kupować no i na przyszłość sprawdzać z kim
    się robi interesy.

    A jeżeli nie zaewidencjonował sprzedaży to podpada pod KSK. Trzeba było
    się rozejrzeć pod jakiż to US on podpada i działać zamiast narzekać.

    > To może liberalnie zlikwidujmy wszystkie elementy państwa? Niech nic
    > nie będzie regulowane. Zero obowiązków, zero barier, zero
    > biurokracji.

    Nie potrafisz sie zatrzymać, prawda? Albo 100% regulacji albo nic?

    Jedziesz od bandy do bandy ale nie wszyscy tak mają. Większość jednak
    potrafi zahamować zanim walnie w deski.

    > I najlepiej, wzorem wodza, siądźmy, zapalmy se skręta i pouśmiechajmy
    > głupawo.
    >
    > Tylko czy naprawdę chcesz prawa pięści? Ja jestem za prawem stada.

    A co za zwierzątka w tym stadzie mają biegać? Czy aby nie baranki?

    > Chodzi o to, że ja mam PKPiR, więc luz, ale dla kogoś na PK to chyba
    > problem duży.

    Doceniam Twoja empatię. Tak się wkurzać, że ktoś na Twoim miejscu miałby
    problem...
    Bo przecież sam piszesz że zasadniczo Ty problemu nie masz.

    > Eh.... Skoro nie czytasz tego co piszę, ta dyskusja sensu nie ma.

    Cytuję:

    No ciekawe kto ci to dopisał do postu. Pewnie hackerzy.
    Albo ZŁY pokasował zera.

    Tylko proszę nie pisz że 15 postów temu napisałeś "10 tysięcy" bo nie
    chce mi się szukać w tym potopie lamentów.

    Napisałeś "wtyczka za 5zł" więc zakładam że był to przykład adekwatny do
    wagi problemu, który dzięki temu jawi się zgoła duperelnym.
    Ale to Twoje dzieło, sam tego dokonałeś.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813