  • Data: 2008-06-16 21:11:21
    Temat: Re: dostarczenie faktury
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Jun 2008, Tristan wrote:

    > (autor Maddy
    >
    > Nie, ale powinno mnie chronić przed krętaczami, zwłaszcza, że jak mniemam,
    > taki krętacz spowoduje u mnie reakcję państwa zdążającą do ukarania mnie.

    Y tam.
    Jak będziesz praworządny, to nie wpiszesz tej f-ry nim jej nie
    otrzymasz i tyle. Za to nikt nie ukarze.
    Uprzedzam, że nawet jakby to był towar handlowy, to istnieje
    obowiązek wpisania jego *przyjęcia*, co nie jest tożsame z wpisaniem
    dowodu zakupu! - "jeśli towar otrzymano przed otrzymaniem f-ry"
    czy jakoś tak to idzie.

    Przychodzi kontrola - "a faktura gdzie?" - "nie otrzymałem" :>

    Swoją drogą, ciekawe co by się działo :P

    > Tylko czy naprawdę chcesz prawa pięści?

    Oczekujesz, że Maddy zastosuje, żeby Cię przekonać? :O

    > Ja jestem za prawem stada.

    ...rozdepcze. I to jest problem.

    > Chodzi o to, że ja mam PKPiR, więc luz, ale dla kogoś na PK to chyba problem
    > duży.

    ...niech się martwi ;)
    BTW: wcale nie jestem przekonany...
    Za to masz jasność, dlaczego taki kupujący chce dostać "fakturę proformę".
    Podpisaną.
    Ma w ręku specyfikację dostawy, dowod zapłaty i jakieś dowody otrzymania.
    Za nieodliczony VAT posyła przedsądowe wezwanie do zapłaty ;>

    pzdr, Gotfryd