eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy rozliczac sie w Polsce z dochodow uzyskanych w Anglii...? › Re: czy rozliczac sie w Polsce z dochodow uzyskanych w Anglii...?
  • Data: 2006-03-28 17:39:51
    Temat: Re: czy rozliczac sie w Polsce z dochodow uzyskanych w Anglii...?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    złodziej podatków wrote:
    > Cut

    > Wniosek nasuwa się sam. Olać to. Doszlifować język i nie przyznawać się do
    > pochodzenia. Jedyne wyjście. Ja mojej dwójce zakazałem powrotu do
    > najjaśnieszej. Tym bardziej że kiedy się stęsknię to sam mogę do nich jechać.
    > Od tego co przez rok tam zaoszczędzili tutaj musieli by zapłacić 40% podatku.
    > Za co ? Za to że nie mogli na miejscu znaleźć pracy, a panowie rządzący nadal w
    > tym kierunku nic nie robią ? Teraz będą się strać o status rezydenta.
    > P a r a n o j a. Bardzo delikatnie mówiąc. Nic nie dać, ale wyciągać łapę po
> [...]
    Nikt nie wyciąga łapy po pieniądze osób mieszkających na stałe w innych
    krajach.
    Twoje dzieci mieszkają na stałe za granicą i tam płacą podatki i nie
    muszą płacić podatków w Polsce. I nikt od nich tych podatków w Polsce
    nie chce.

    Proponuję przeczytać najpierw choćby jeden paragraf z ustawy o pdoatku
    dochodowym od osób fizycznych. Paragref 3 pkt 2.