eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy rozliczac sie w Polsce z dochodow uzyskanych w Anglii...? › Re: czy rozliczac sie w Polsce z dochodow uzyskanych w Anglii...?
  • Data: 2006-03-29 09:00:14
    Temat: Re: czy rozliczac sie w Polsce z dochodow uzyskanych w Anglii...?
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28 mar o godzinie 21:52, na pl.soc.prawo.podatki, witek napisał(a):

    > Obywatelstwo danego kraju nie jest potrzebne, aby w danym kraju mieszkać.

    A co nasi rodacy tam robią jeżeli nie *mieszkają* ?

    > To nie obywatelstwo jest potrzebne, tylko fakt wyjazdu na stałe.

    To w jaki sposób chcesz wykazać "wyjazd na stałe"?

    > Przykłady wyjazdów nie na stałe.
    >
    > Pojechał dorobić na wakacjach.
    > firma wysłała go na dwuletni kontrakt
    > Wyjechał na studia (mogą być nawet 5-letnie, jest to wyjazd tymczasowy)

    Jak zakwalifikujesz taki wyjazd:
    - wypowiedzenie umowy o pracę polskiemu praocdawcy, zwolnienie się z
    zakładu w którym miało się umowę o pracę na czas nieokreślony;
    - kupno bilet lotniczego w jedną stronę;
    - wynajęcie domu pod Liverpoolem;
    - umowa o pracę w angielskiej restauracji;
    - założenie rachunku bankowego w angielskim banku;
    - życie i opłacanie wszelkich opłat w anglii;
    - w kraju mickiewicza - została matka z ojcem

    Jaki to twoim zdaniem wyjazd??????
    Moim - oczywisty - UCIECZKA w poszukiwaniu chleba z tego chorego kraju.

    > W takich przypadkach jego stałym miejscem zamieszkania jest polska i w
    > polsce rozlicza się od całości dochodów.

    Zauważ że teraz użyłeś wyrażenia "ZAMIESZKANIA" - a właśnie to jest istotne
    w UoPDOF

    > Mam już dość wrzeszczącego tłumu, który nawet nie wie dlaczego wrzeszczy.

    A mnie twoje wypociny doprowadzają do śmiechu spazmatycznego - w dup..e
    byłeś, gó...o wiesz - a szczekasz na lewo i prawo.

    Wrfgrś cbcyrpmavxvrz qlerxgben bwpn, xnpmxbjngl v qb grtb ....

    --
    Herbi
    29-03-2006 11:00:11