eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy rozliczac sie w Polsce z dochodow uzyskanych w Anglii...? › Re: czy rozliczac sie w Polsce z dochodow uzyskanych w Anglii...?
  • Data: 2006-03-28 19:52:49
    Temat: Re: czy rozliczac sie w Polsce z dochodow uzyskanych w Anglii...?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Ch. wrote:

    > Otrzymanie ichniejszego obywatelstwa jesteś w stanie załatwić od ręki
    > mniemam - tak?
    > A może taka procedura jednak trwa - jak sądzisz? :P

    Obywatelstwo danego kraju nie jest potrzebne, aby w danym kraju mieszkać.
    To nie obywatelstwo jest potrzebne, tylko fakt wyjazdu na stałe.

    Przykłady wyjazdów nie na stałe.

    Pojechał dorobić na wakacjach.
    firma wysłała go na dwuletni kontrakt
    Wyjechał na studia (mogą być nawet 5-letnie, jest to wyjazd tymczasowy)

    W takich przypadkach jego stałym miejscem zamieszkania jest polska i w
    polsce rozlicza się od całości dochodów.

    > Wiesz co - twoja wiara, jakakolwiek jest albo i nie, mnie guzik obchodzi -
    > nie musisz się z nią obnosić.
    > Ale - proszę wituś - nie porównuj mojego zdania z żadnym z sukienkowych -
    > bo tego nie trawię. I nie ma znaczenia czy to mohery, taliby czy purpuraci
    > z pomrocznej.

    A ambony są tylko w katolickim kościele?
    Wyobraź sobie ambone gdziekolwiek indziej, gdzie się sukienek nie nosi.
    A ogólnie miałem na myśli to, żebyś zaczął podawać jakieś konkrety, a
    przestał gadać o sprawiedliwości, uczciwości, czy też powoływaniu się na
    prawa człowieka,konstytucje, czy też sprawiedliwość społeczną.
    Mam już dość wrzeszczącego tłumu, który nawet nie wie dlaczego wrzeszczy.