  • Data: 2003-07-15 14:43:09
    Temat: Re: chorobowe a przepracowane
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Beata" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bf10n8$ivd$1@inews.gazeta.pl...
    > Może ktoś wie? Jak rozliczyć czas przepracowany w takim przypadku: miesiąc
    ma
    > 31 dni, pracownik przepracował 1 dzień 30 był na zwolnieniu. Jak obliczyć
    > wynagrodzenie za ten przepracowany dzień. W kodeksie pracy jest, że
    > wynagrodzenie mies. dzieli się na 30, potem mnoży przez ilość dni
    zwolnienia
    > i kwotę obliczoną odejmuje się od wynagrodzenia. A co z tym 1 dniem?

    IMHO powinno sie jego wynagrodzenie brutto podzielic przez ilosc jego dni
    roboczych w danym miesiacu i pomnozyc przez ilosc przepracowanych dni, czyli
    tutaj 1 dzien.
    Mam na mysli stala kwote brutto, bez zadnych premii, itp. i zwyczajny
    tydzien pracy bez zadnych zmian, nadgodzin, itp., bo z innymi sie osobiscie
    nie spotkalam.
    Zle mysle? Ktos mnie poprawi?
    A ktory paragraf KP mowi o takiej metodzie jak Ty napisalas?
    pzdr
    Kasia