    From: jakub <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: aktualne wielkości diet pracowników
    Date: Mon, 12 May 2008 13:58:40 -0700 (PDT)

    On 12 Maj, 09:10, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    >   Tak z ciekawości: sam proponujesz przelewy. Dlaczego nie chcesz
    > poprzestać na umowach, jak poprzednio? ;)
    >   Przecież to nielogiczne, że raz chcesz za dowód uznać umowę
    > a drugi raz już nie :)
    >
    >   To nam wyjaśnij, dlaczego nie będzie "faktur na firmę".
    >   Będą w ogóle, czy ową wodę "na czarno" chcesz kupować? ;)

    Osoba prywatna, która wynajmuje mieszkanie nie wystawi mi faktury za
    to. Ona nawet nie ma konta, a pieniądze przyjmuje do ręki.
    Mieszkanie jest jej i na nią są faktury za media. Mieszkanie na umowę,
    bo koszt tego jest stały na miesiąc; media na faktury, bo koszt zależy
    od użycia.

    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=wska%C5%BCniki+s
    tawki

    Dzięki za link.