  • Data: 2006-01-13 07:26:30
    Temat: Re: Zwrot VAT w budownictwie - inny wątek
    Od: "lucky" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam nadzieje, że ktoś zaprzeczy mojej interpretacji :-)

    Rozporządzenie MGPiB (Dz.U. nr 156 poz.788 z 21.12.1996) określa wykaz robót
    zaliczanych do remontu lokalu
    Punkt 7 zawiera elementy zabudowy wnękowej
    W ramach remontu w 2005 r wykonałem taka zabudowę (własnoręcznie) kupując
    poszczególne elementy
    W ramach ulgi remontowej mogę to odliczyć - to jest pewne

    Natomiast w ustawie o zwrocie VAT jest załącznik zakresu prac remontowych i
    tam tego punktu nie ma
    Z tego wynika, że mimo tego, ze kupione elementu zawierają się w liście MTiB
    (dodatek do ustawy o zwrocie VAT) to zwrotu VAT nie mogę się domagać, bo
    zostały uzyte do tematu nie znajdującego się w załączniku ustawy o zwrocie
    VAT
    Czy mam rację?

    P.S.
    Na fakturach przy wielu pozycjach nadal figuruje symbol PKWiU więc nie ma
    problemów z identyfikacją produktu w wykazie MTiB

    Andrzej