  • Data: 2006-01-13 10:14:24
    Temat: Re: Zwrot VAT w budownictwie
    Od: "Tomek" <k...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > art 6 (??) - dotyczy procedury zwrotu

    pomyłka art.3 ust 6

    > moim zdaniem art.3 ust 5 i 6 dość precyzyjnie określa warunki
    > Poza tym wniosek WZM-1 w sekcji C (pozycja 44 i 45) dokładnie precyzuje
    > kiedy zakończyła się inwestycja
    > Jeżeli wpiszesz tam termin 31.12.2005, to jest jednoznaczne że skorzystasz
    > ulgi (a że to będzie dopiero w kwietniu to nie ma żadnegpo znaczenia)
    > Reasumując uważam, że jest to 55,23%

    Właśnie mam jeszcze problem z terminem rozpoczęcia inwestycji remontu
    budynku mieszkalnego :) jak równierz jej zakończenia. Już chyba nie pamiętam
    kiedy rozpoczołem ten remont budynku mieszkalnego bo jak wiadomo każdego
    roku coś trzeba wyremontować zmodernizowac etc. Na mój rozum moge uzyskać
    zwrot 55,23 % bo będe korzystał z ulgi remontowej na 2005 rok. Tylko jakie
    terminy tam powstawiać ponieważ inwestuje i nie wiem kiedy skończe ?