  • Data: 2006-01-13 06:49:53
    Temat: Re: Zwrot VAT w budownictwie
    Od: "lucky" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <k...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:dq6it4$di0$1@news.lublin.pl...
> [...]
    > związanych z budownictwem mieszkaniowym. Chodzi mi o art. 6 i takie
    faktury
    > VAT które zostały wystawione np. 30.12.2005 roku i nie zostały
    wykorzystane
    > z tytułu ulgi remontowej w dniu złożenia wniosku o zwrot VAT ale zostaną
    > wykorzystane później przy składaniu zeznania rocznego. Czy w takim
    przypadku
    > kwota zwrotu wynosi 55.23 % czy 68.18 % podatku VAT? Oczywiścienie nie
    > korzystałem i nie korzystam z odliczeń na dzień złożenia wniosku o zwrot
    VAT
    > z ulgi remontowej ale zamierzam skorzystać później.

    art 6 (??) - dotyczy procedury zwrotu

    moim zdaniem art.3 ust 5 i 6 dość precyzyjnie określa warunki
    Poza tym wniosek WZM-1 w sekcji C (pozycja 44 i 45) dokładnie precyzuje
    kiedy zakończyła się inwestycja
    Jeżeli wpiszesz tam termin 31.12.2005, to jest jednoznaczne że skorzystasz z
    ulgi (a że to będzie dopiero w kwietniu to nie ma żadnegpo znaczenia)
    Reasumując uważam, że jest to 55,23%

    Andrzej