    From: cyklista <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwolnienie z kasy fiskalnej a Alllegro
    Date: Thu, 08 Apr 2010 17:54:22 +0200

    Użytkownik cef napisał:

    > To sobie napisz w opisie, że nie przyjmujesz przez PzA - jeśli
    > nie daje się tego wywalić, zrezygnowac, usunąć normalną drogą.

    Ja sobie mogę teraz pisać co chcę, ale będzie to niezgodne z obecnym
    regulaminem allegro który zabrania w jakikolwiek sposób zniechęcać do
    tej formy zapłaty. Zresztą nie o to chodzi, chodzi o to że fakt zapłaty
    w ten sposób już nastąpił i nie mam możliwosci wycofania takiej zapłaty.
    Chodzi o fakt że allegro przez swoje działanie doprowadziło do
    utracenia tej ulgi przez całą masę firm które korzystały z tej ulgi
    (zresztą co zmienia kasa w takiej działalności ? i tak cała sprzedaż
    jest do dokładnego sprawdzenia przez US na podstawie raportów od Allegro
    i przelewów na konto)

    ps. nie dyskutuj już o tym co można zrobić, czy to słuszne itd... tylko
    napisz jak masz zdanie na temat interpretacji zapisów o tej uldze lub
    dochodzenia szkody poniesionej przez takie firmy