  • Data: 2010-04-09 11:57:49
    Temat: Re: Zwolnienie z kasy fiskalnej a Alllegro
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Apr 2010, cef wrote:

    > Na jakiej podstawie?

    Na tej, że jak masz przekroczony limit sprzedaży dla OF,
    to zapis w rozporządzeniu jest (celowo lub bezmyślnie) taki,
    że *jedna* sprzedaż poza zwolnieniem zmusi Cię do kasy.

    > Ja też raz na jakiś czas sprzedaję coś dla nieprowadzących

    Ja też, i dlatego nie możemy się porównywać do pytającego.
    Ma powiedzmy 210 000 zł obrotu z OF - dotąd miał *wszystko*
    "na rachunek bankowy z opisem transakcji", więc mógł korzystać
    ze zwolnienia.

    > i nie uważam żeby z tego powodu wpadać w obowiązek kasy.

    Ale piszesz o *swoim* przypadku.

    > (oczywiście nie są to aparaty foto ani płyty CD, ale to chyba jasne)

    Osobna bzdura (z podrowieniami dla MF...) w związku z niewyłączeniem
    z tego CD z instrukcją, driverami tudzież niewyłączenia sprzedaży
    używanych ST i wyposażenia.
    Ale to nie do Ciebie rzecz jasna!

    > Jest mało eleganckie, ale zgodne z prawem. Tak uważam.

    Obawiam się że tak.
    Jedynym przeciwwskazaniem może być monopol - *FAKTYCZNY* monopol
    allegro wśród organizatorów aukcji (ile to % rynku łapie się
    już pod monopol?)

    pzdr, Gotfryd