  • Data: 2010-04-09 13:17:49
    Temat: Re: Zwolnienie z kasy fiskalnej a Alllegro
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Nie korzystałem dotąd z payu, stąd mam pytanie uboczne: skąd
    > wiesz, że przelali Ci wszystkie należne pieniądze i za które
    > transakcje?
    > Skąd *TY TO WIESZ* - dajmy na to, wziąłem udział w aukcji,
    > kupiłem coś za 5,50 + 5 zł przesyłki, kto inny kupił co
    > innego na innej aukcji za 4,50 + 6 zł przesyłki.
    >
    > Skąd wiesz, że ja Ci zapłaciłem i realizacja transakcji
    > (wysyłka) jest już w całości na Twojej stronie boiska? ;)

    w tytule przelewu jest ID

    w e-mailu (od Allegro) o wypłacie/przelewie masz to samo ID i podane na
    co się na ta wypłata/przelew składa:
    nick, tytuł aukcji, kwota, data i numer karty płatności (jako odnośnik)

    jeżeli nie masz tego e-maila od Allegro nie powiążesz ID z wypłatami (w
    kierunku w dół)

    andy_nek