  • Data: 2010-04-08 21:11:30
    Temat: Re: Zwolnienie z kasy fiskalnej a Alllegro
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cyklista wrote:

    > Nawet jedna sprzedaż taka powoduje już wpadnięcie w kasę.

    Na jakiej podstawie?
    Ja też raz na jakiś czas sprzedaję coś dla nieprowadzących
    i nie uważam żeby z tego powodu wpadać w obowiązek kasy.
    (oczywiście nie są to aparaty foto ani płyty CD, ale to chyba jasne)

    > Nie zmienia się reguł w trakcie gry wprowadzając takie pułapki i
    > zmuszając do korzystania z pośrednika finansowego jakim jest Payu

    W jakim "trakcie"? Masz jakąś umowę terminową z Allegro?

    > Teraz wyobraź sobie że prowadzisz zwykły sklep

    To nie jest zwykły sklep. To Ty sprzedajesz w cudzym lokalu,
    więc się nie dziw, że Ci czynsz podnoszą, albo przestają żulię odganiać
    albo każą śmieci ładować w pomarańczowy worek

    > Na twoje protesty słyszysz że możesz w każdej chwili
    > zrezygnować z tego sklepu jak ci się nie podobają warunki. Uważasz
    > takie działanie za zgodne z prawem?

    Jest mało eleganckie, ale zgodne z prawem. Tak uważam.

    > ps. bardzo szeroko ten wątek poruszany jest na grupie banki, ale w
    > kontekście zmuszania do tego pośrednika a nie podatków

    Czytałem.