eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZlecenie pisania tekstów › Re: Zlecenie pisania tekstów
  • Data: 2012-10-31 23:18:24
    Temat: Re: Zlecenie pisania tekstów
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 31 Oct 2012 12:38:50 -0700 (PDT), p...@g...com wrote:

    >1. Czy dla tego typu usługi odpowiednia będzie umowa zlecenie, czy umowa o dzieło?
    Czy zalezy Ci na dzialaniu (zlecenie) czy na rezultacie (dzielo)?

    >2. Czy jeżeli ta osoba której to zlecę nie ma firmy, to może mi ona wystawić jakiś
    rachunek,
    >żebym to sobie mógł wpisać w koszty?
    Bez rachunku to nawet nie masz jak wyplacic wynagrodzenia.
    Podpisujecie umowe, na podstawie ktorej byc moze dokonujesz
    rejestracji tej osoby w zus. Po skonczeniu zlecenia/wykonaniu i
    odebraniu dziela Ty wyrejestrowujesz (jesli rejestrowales) z zus a ta
    osoba wystawia rachunek wyliczajac kwotowo wszelkie zusy i usy, Ty
    sprawdzasz czy rachunek sie zgadza, wyplacasz netto, odprowadzasz zus
    i usy na wlasciwe konta. Na koniec roku wysylasz stosowna deklaracje.
    No to tak w skrocie co Cie czeka :)

    Byc moze cos pominalem np kwestie zlozenia informacji do US kto u
    Ciebie jest odpowiedzialny za naliczanie a kto za odprowadzanie
    podatkow ;)


    WAM
    --
    mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1