  • Data: 2012-11-01 15:58:30
    Temat: Re: Zlecenie pisania tekstów
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:93fbcfb7-ea90-4559-bdc9-8f98196d5b3a@googlegrou
    ps.com...
    Chciałbym zlecić komuś napisanie 10 tekstów na stronę www.

    1. Czy dla tego typu usługi odpowiednia będzie umowa zlecenie, czy umowa o
    dzieło?
    2. Czy jeżeli ta osoba której to zlecę nie ma firmy, to może mi ona wystawić
    jakiś rachunek, żebym to sobie mógł wpisać w koszty?
    (...)

    Podczepię się trochę pod wątek, gdyż w najbliższym czasie też mnie pewnie to
    czeka.
    Organizuję szkolenie, chciałabym do jego przeprowadzenia jednej z jego
    części wynajać koleżankę. Czy nie mogę zawrzeć z nią prostej umowy o
    dzieło - bez ZUS-u? Koleżanka jest na świadczeniu przedemerytalnym, nie
    prowadzi zadnej działaności gospodarczej. To szkolenie to raczej jednorazowa
    sprawa. Oczywiście podatek odprowadzę.
    Jak taki wystawiony przez nią rachunek miałby wyglądać?

    marzatela
    http://www.szultaset.pl