  • Data: 2012-11-01 17:00:10
    Temat: Re: Zlecenie pisania tekstów
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:k6u34i$nk3$1@dont-email.me...

    > probowałaś w google wpisac "rachunek do umowy o dzieło" ?

    Tak, chociaż wchodziłam w to dość pobieżnie. Tu wykorzystałam okazję,
    podczepiajac sie pod temat.
    Szczerze mówiąc - jestem zdziwiona takim wymogiem. Już drugi rok z rzędu
    wykonuję pracę własnie w oparciu o dzieło z przeniesieniem praw autorskich
    (piszę artykuły publikowane na portalu) i nigdy nikt nie chciał ode mnie
    żadnego rachunku.
    Pieniadze wpływają regularnie, PIT-a za ubiegły rok też dostałam.

    marzatela
    http://www.szultaset.pl