  • Data: 2003-02-04 19:59:04
    Temat: Re: Zasłyszane - ciezarówki na osobowy
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BaLab wrote:
    > Ciężarowy = i kratka i homologacja. Osobowy = bez homologacji.
    Nieprawda.

    > Te itp. problemy wystepują od określonej ładownosci (>3,5 t) a nie od tego
    > czy auto jest "ciężarowe" czy osobowe.
    Nieprawda. Osobiście wracałem Cytryną Berlingo zawrócony z przejścia w
    Piwnicznej - a jeżeli Cytryna to takie duże, to powiem Ci, że dogonił
    mnie kolega, którego wrócili zakratkanym Fordem Focusem :>
    _Na_ _razie_ nie masz problemów z ograniczeniam prędkości czy parkowania
    wszystkimi kołami na chodniku (to faktycznie 3.5t) ale byc może do czasu.

    > Odpowiedź j.w.
    >
    > Zmieniając "ciężarówkę" na osobowy i uzywając ją jako ST w firmie pozbawiasz
    > się możliwosci odliczenia VAT-u od benzyny.
    Wydawało mi się, że wyraźnie pisałem o _zaprzestaniu_ używania
    zakratkanego wehikułu w DG.

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =