  • Data: 2002-10-12 19:56:17
    Temat: Re: Zapomniałem wpisać do książki...
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik BaLab napisał:

    > Był wyrok NSA, że jednak powinno się zrobić korektę, ponieważ podatnik,
    > który nie popełnia błędu nie może być w gorszej sytuacji od tego który
    > popełnia (wcześniejsza zapłata zaliczki). Ale sądzę, że nie musza się do
    > tego przyczepić.

    Niby racja, ale na początku mojej kariery kilka razy próbowałam
    korygować PIT-5. Wszystkie mi odesłano z pismem, że PIT-5 sie nie
    koryguje bo to tylko zaliczki a pełne rozliczenie nastepuje w picie
    rocznym. Po 3-4 próbach zrezygnowałam z korygowania.
    Niedawno znajomy tez próbował byc uczciwy i skorygować PIT-5 in plus.
    Nic z tego.
    No chyba że kwoty korekt były za małe... A może taki mam miły US...
    Kto ich tam wie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk