  • Data: 2002-10-13 15:26:25
    Temat: Re: Re[2]: Zapomniałem wpisać do książki...
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof A. Ziembik" <k...@r...pl> napisał w

    > W 2000 roku robilem korekte siedmiu PIT-5 w podobnej sprawie, kwoty
    > korekt nieduze, US Wroclaw Stare Miasto wszystkie przyjal, a nawet
    > sami doradzili takie rozwiazanie. Cyzby byla to kolejna rzecz, ktora
    > zalezy od "praktyki urzedniczej"?

    Oczywiscie. A ze urzednicy sie zmieniaja, to co dziś Ci doradzą lub odradzą,
    jutro może być przyczyną wymierzenia kary :-/. Przed kara się zabezpieczysz,
    jesli wszystko bedziesz miał na pismie, ale na pismie to oni cytuja
    wyłącznie ustawę i nigdy nie dają konkretnych odpowiedzi (chyba, że jest to
    w ramach kontroli podatkowych/skarbowych). Natomiast za parę lat mogą Ci
    spokojnie kazać zapłacić (nalezny wg nich) podatek plus odsetki, niezależnie
    od tego, ze sami parę lat wczesniej doradzali takie a nie inne rozwiązanie
    :-/.

    BaLab