  • Data: 2002-10-13 22:30:02
    Temat: Re: Re[2]: Zapomniałem wpisać do książki...
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 13 Oct 2002, BaLab wrote:

    >+ Użytkownik "Krzysztof A. Ziembik" <k...@r...pl> napisał w
    >+
    >+ > W 2000 roku robilem korekte siedmiu PIT-5 w podobnej sprawie, kwoty
    >+ > korekt nieduze, US Wroclaw Stare Miasto wszystkie przyjal, a nawet
    >+ > sami doradzili takie rozwiazanie. [...]
    >+ Oczywiscie. A ze urzednicy sie zmieniaja, to co dziś Ci doradzą lub odradzą,
    >+ jutro może być przyczyną wymierzenia kary :-/.

    Prawda, tyle że złożenie stosu papierów przed karą (w tym wypadku)
    zabezpieczy (IMO) skutecznie, bo "lepiej się nie dało".
    Natomiast to że procedura jest uciążliwa (przez przepisy
    przeciwpożarowe związane z koniecznością trzymania stosów
    papierów, tak dla jasności :>) to drążę czy kto zna "podparcie"
    dla działań "rozśądnych" (czyli wpisania zaległości z bieżącym
    PIT bez korekt - pomijam już drobiazg pt. odsetki - IMHO
    *powinno sie* zapłacić...)

    Pozdrowienia, Gotfryd