  • Data: 2002-10-26 13:30:03
    Temat: Re: Zapomniałem wpisać do książki...
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Oct 2002, Cichy wrote:

> [...]
    >+ >
    >+ > ...zeznaję że US Zabrze życzy sobie korekt.
    >+ >
    >+ > Dzwoniłem (celowo) do działu podatków dochodowych (nie do informacji
    >+ > - pani w informacji może nie zależeć, panie "z działu" muszą te
    >+ > dane wprowadzić).
    >+
    >+ Panowie,
    >+ Jeżeli będziecie opierali się na opiniach "jednej pani" z działu lub z
    >+ innej informacji, to od razu przygotujcie się na ewentualne kary za

    Bardzo cię przepraszam, ale gdzieś napisałem że "się opieram" ?

    Owszem, z okazji opinii Maddy wyraziłem sprzeciw (że "mój"
    US życzy sobie "ustawowo").
    Acha, gratulacje dla "Maddy" za zostanie panem ;), w sumie
    to ona dostosowała się do "traktowania przez US" (który jej
    ODSYŁAŁ korekty).

    >+ W naszym kraju trzeba pisać, pisać, pisać i... czytać ordynację
    >+ podatkową.

    Żeby to dało się na ordynacji pojechać :] ... tu niestety UoPDoOF.
    I niewłaściwych ludzi przekonujesz o miarodajności opinii
    (ustnych) US ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd