  • Data: 2002-10-14 16:21:04
    Temat: Re: Zapomniałem wpisać do książki...
    Od: "Ana" <a...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jezeli ten przychod nie spowoduje zmiany w zaplacie podatku ( a piszesz ze
    masz strate ) to nie ma potrzeby korygowac deklaracji.generalnie us nie
    przyjmuje korekt tylko na zmniejszenie dochodu , na zwiekszenie zawsze
    powinno sie zlozyc jezeli pomylka ma wplyw zaliczke.
    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0210130138140.19260-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...