  • Data: 2002-10-13 14:51:59
    Temat: Re[2]: Zapomniałem wpisać do książki...
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 12 października 2002 o godzinie (21:56:17) napisano:
    M> Niby racja, ale na początku mojej kariery kilka razy próbowałam
    M> korygować PIT-5. Wszystkie mi odesłano z pismem, że PIT-5 sie nie
    M> koryguje bo to tylko zaliczki a pełne rozliczenie nastepuje w picie
    M> rocznym. Po 3-4 próbach zrezygnowałam z korygowania.
    M> Niedawno znajomy tez próbował byc uczciwy i skorygować PIT-5 in plus.
    M> Nic z tego.
    M> No chyba że kwoty korekt były za małe... A może taki mam miły US...
    M> Kto ich tam wie.
    M> Maddy

    W 2000 roku robilem korekte siedmiu PIT-5 w podobnej sprawie, kwoty
    korekt nieduze, US Wroclaw Stare Miasto wszystkie przyjal, a nawet
    sami doradzili takie rozwiazanie. Cyzby byla to kolejna rzecz, ktora
    zalezy od "praktyki urzedniczej"?

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl