  • Data: 2012-01-24 15:41:04
    Temat: Re: Zakup na firme - uzytek prywatny
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnjht984.2if5.proteus@pl-test.org...
    > On 2012-01-24, Nixe <n...@n...pl> wrote:
    >
    > Wydaje mi się, że jeśli wykażesz się poprawnym NIP-EU, to stawka VAT dla
    > Ciebie: 0% na fakturze. W innym przypadku doliczać powinien Cię traktować
    > jak klienta lokalnego (czyli jeśli musi, to doliczać VAT, nawet jeśli
    > o fakturę poprosisz).

    Może nie tyle VAT 0% co NP czyli nie podlega. Oznacza to, że podatek VAT
    płaci nabywca w swoim kraju. Oczywiście musi być zarejestrowany jako unijny
    podatnik VAT. Po otrzymaniu takiej faktury na jej podstawie wystawiam
    fakturę wewnętrzną i naliczam VAT do odprowadzenia.

    marzatela
    http://www.szultaset.pl