  • Data: 2012-01-24 13:40:04
    Temat: Re: Zakup na firme - uzytek prywatny
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (24.01.2012 13:33), Nixe wrote:

    > No właśnie taki wniosek też mi się nasunął.

    > Dlaczego? Jakiś większy stopień skomplikowania? :)
    > A co z zakupem paliwa w ten sposób?

    No wyobrażam sobie, że że mam jakiś sklepik i przychodzi do mnie Niemiec
    (Litwin, Czech, Słowak, Łotysz,....), kupuje zszywacz i mówi że chce bez
    VATu.

    Spuszczam go na drzewo, być może bezprawnie :).

    Jak sobie wyobrażę że jestem pracownikiem w kasie np. w Media Markcie i
    jest taka sama sytuacja - robię wielkie oczy, dzwonię do managera, ten
    dzwoni gdzieś wyżej itd. Po godzinie *może* uda się Niemcowi (Litwinowi,
    Czechowi, Słowakowi ....) kupić ten zszywacz.

    p. m.