  • Data: 2008-06-27 12:20:10
    Temat: Re: ZUS a certyfikat kwalifikowany
    Od: Michał <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy napisał(a):

    > W ustawieniach przekazu elektronicznego w zakładce "Certyfikaty" kliknąć
    > że będziesz używał podpisu kwalifikowanego.
    > Płatnik sam znajdzie podpis, trzeba tylko zaakceptować o ile pamiętam.
    >
    > Oj leń, nawet nie zajrzał w podstawowe ustawienia.
    > Nawet nie spróbował kliknąć tego jednego pola.
    >

    > Maddy

    Ależ nie, Maddy, z "Ustawieniami przekazu elektronicznego" w Płatniku
    sobie poradziłem w/g tekstu pomocy Płatnika. Ale mój Płatnik ciagle nie
    widzi mojego certyfikatu a ja nie mogę podać jego adresu. Obecność
    klucza prywatnego w IE sprawdzona, zarejestrowany, z komunikatem "Masz
    klucz prywatny, który odpowiada temu certyfikatowi", ale samego
    certyfikatu w Płatniku nie widać i nie mogę go zarejestrować (w
    Płatniku). Będę jednak szukał dalej, może coś pokręciłem. Spróbuję
    zrobić to z konta administratora systemu... Pozdrówka ! Michał