  • Data: 2008-06-28 05:52:47
    Temat: Re: ZUS a certyfikat kwalifikowany
    Od: Michał <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef napisał(a):
    > A nie ma jakichś problemów z dostępem (identyfikacją) do strony SDWI?
    > Będę robił pierwszą wysyłkę z certyfikatem kwalifikowanym
    > za czerwiec i płatnik wszystko ładnie łyknął, ale mam obawy, że
    > coś z tymi certyfikatami zainstalowanymi w systemie jest nie tak.
    > Wcześniej w wysyłce samodzielnej miałem certyfikaty zusowe
    > wrzucone do IE, ale teraz domyślna była inna przeglądarka
    > i z niej nie mogę wejść na strony SDWI.
    > Czy nie będzie dodatkowego problemu identyfikacji wysyłającego?
    > Na stronie identyfikacja certfikatem zusowskim,
    > a dokument podpisany kwalifikowanym.
> [...]

    No właśnie! U mnie po uruchomieniu Płatnika pokazuje się komunikat:1)
    "Brak zarejestrowanego certyfikatu płatnika. Czy chcesz zarejestrować
    certyfikat?" Odpowiedź: Tak. I tu pojawia się okienko "Otwieranie" i
    pierwsza, zasadnicza watpliwość, ze wskazaniem własciwego adresu tegoż
    certyfikatu! Gdzie on powinien być? A po zapisaniu certyfikatu do pliku
    i wskazaniu go, nie jest przyjmowany przez Płatnika, bo po każdym
    uruchomieniu Płatnika problem się pojawia od nowa, z kolejnymi komunikatami:
    2)"Brak odpowiedniego certyfikatu do przekazywania danych.Błąd
    weryfikacji skonfigurowanego certyfikatu kwalifikowanego."
    3)"Brak wskazanego certyfikatu w bazie"
    Obłędny Płatnik !!! Co jest?