  • Data: 2008-06-28 07:56:58
    Temat: Re: ZUS a certyfikat kwalifikowany
    Od: Michał <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef napisał(a):
> [...]

    .... tu opisane wcześniej tajemnicze, niezrozumiałe komunikaty Płatnika

    > Jeśli certfikat jest prawidłowo zainstalowany w systemie,
    > to certyfikat pokaże się na liście rozwijalnej w oknie płatnika
    > (jakoś tak było, bo przyznam nie pamiętam dokładnie)
    > Klikasz i już. Jeśli się nie pokazuje--->powtórz wszystkie kroki dotyczące
    > instalacji w systemie (to co uruchomił Menadżer CryptoCard Suite)

    1)Certyfikat jest prawidłowo zainstalowany w systemie. (Sprawdzenie:
    IE\Narzędzia\Opcje Internetowe\Zawartość\Certyfikaty; komunikat: "Masz
    klucz prywatny, który odpowiada temu certyfikatowi")

    2)W Płatniku też jest: Przekaz elektroniczny (z lewej
    strony)\Certyfikaty. Oraz: Płatnik (menu)\Przekaz\Certfikaty.

    Ale, za każdym nowym uruchomieniem Płatnika w trybie "Przekaz
    elektroniczny" lub próbie wejścia (z menu) do "Przekaz", pokazują się 3
    opisane przeze mnie komunikaty... z finalnym: "Brak wskazanego
    certyfikatu w bazie" ! I to jest to, czego nie pojmuję.
    Michał