eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZUS a certyfikat kwalifikowany › Re: ZUS a certyfikat kwalifikowany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Michał <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS a certyfikat kwalifikowany
    Date: Sat, 28 Jun 2008 09:56:58 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <g44qs9$pfh$1@news.onet.pl>
    References: <g42hap$h9n$1@news.onet.pl> <g42kbs$2ok$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <g43cr5$15k$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g44jje$d5j$1@news.onet.pl>
    <g44pcc$87g$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: adlh210.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1214639817 26097 79.185.11.210 (28 Jun 2008 07:56:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Jun 2008 07:56:57 +0000 (UTC)
    X-Sender: wVWoYC821/p8/Wc1EDvQSL5bMfibfKXf
    In-Reply-To: <g44pcc$87g$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:200740
    [ ukryj nagłówki ]

    cef napisał(a):
    > Michał wrote:
    >
    >> No właśnie! U mnie po uruchomieniu Płatnika pokazuje się komunikat:1)
    >> "Brak zarejestrowanego certyfikatu płatnika. Czy chcesz zarejestrować
    >> certyfikat?" Odpowiedź: Tak. I tu pojawia się okienko "Otwieranie" i
    >> pierwsza, zasadnicza watpliwość, ze wskazaniem własciwego adresu tegoż
    >> certyfikatu! Gdzie on powinien być?

    .... tu opisane wcześniej tajemnicze, niezrozumiałe komunikaty Płatnika

    > Jeśli certfikat jest prawidłowo zainstalowany w systemie,
    > to certyfikat pokaże się na liście rozwijalnej w oknie płatnika
    > (jakoś tak było, bo przyznam nie pamiętam dokładnie)
    > Klikasz i już. Jeśli się nie pokazuje--->powtórz wszystkie kroki dotyczące
    > instalacji w systemie (to co uruchomił Menadżer CryptoCard Suite)


    1)Certyfikat jest prawidłowo zainstalowany w systemie. (Sprawdzenie:
    IE\Narzędzia\Opcje Internetowe\Zawartość\Certyfikaty; komunikat: "Masz
    klucz prywatny, który odpowiada temu certyfikatowi")

    2)W Płatniku też jest: Przekaz elektroniczny (z lewej
    strony)\Certyfikaty. Oraz: Płatnik (menu)\Przekaz\Certfikaty.

    Ale, za każdym nowym uruchomieniem Płatnika w trybie "Przekaz
    elektroniczny" lub próbie wejścia (z menu) do "Przekaz", pokazują się 3
    opisane przeze mnie komunikaty... z finalnym: "Brak wskazanego
    certyfikatu w bazie" ! I to jest to, czego nie pojmuję.
    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1