  • Data: 2008-06-28 07:29:54
    Temat: Re: ZUS a certyfikat kwalifikowany
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał wrote:

    > No właśnie! U mnie po uruchomieniu Płatnika pokazuje się komunikat:1)
    > "Brak zarejestrowanego certyfikatu płatnika. Czy chcesz zarejestrować
    > certyfikat?" Odpowiedź: Tak. I tu pojawia się okienko "Otwieranie" i
    > pierwsza, zasadnicza watpliwość, ze wskazaniem własciwego adresu tegoż
    > certyfikatu! Gdzie on powinien być?

    Jeśli certfikat jest prawidłowo zainstalowany w systemie,
    to certyfikat pokaże się na liście rozwijalnej w oknie płatnika
    (jakoś tak było, bo przyznam nie pamiętam dokładnie)
    Klikasz i już. Jeśli się nie pokazuje--->powtórz wszystkie kroki dotyczące
    instalacji w systemie (to co uruchomił Menadżer CryptoCard Suite)