  • Data: 2008-06-28 11:07:14
    Temat: Re: ZUS a certyfikat kwalifikowany
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale, za każdym nowym uruchomieniem Płatnika w trybie "Przekaz
    > elektroniczny" lub próbie wejścia (z menu) do "Przekaz", pokazują się
    > 3 opisane przeze mnie komunikaty... z finalnym: "Brak wskazanego
    > certyfikatu w bazie" ! I to jest to, czego nie pojmuję.

    Zaintrygowało mnie to i uruchomiłem Płatnika.
    I też mam taki komunikat. Spróbowałem kliknąć prawym
    przyciskiem na certyfikat kwalifikowany - na liście certyfikaty w płatniku
    i dalej ---->rejestruj. I się rejestruje, ale po ponownym uruchomieniu
    Płatnika jest to samo. Też nie wiem co dalej, ale skoro hasło
    trzeba było kiedyś wpisaywać co miesiąc, to może trzeba rejestrować
    certyfikat
    po każdym uruchomieniu Płatnika. Wcale by mnie to nie zdziwiło.
    Zobaczymy co powie przy próbie wysyłki we wtorek po południu ;-)