  • Data: 2010-06-22 04:57:22
    Temat: Re: Własna firma vs etat przy 3000 netto
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef pisze:

    > I po co ten ktoś ma przychodzić na 8 godzin?
    > Ma nienormowany czas pracy czy własnie zadaniowy - ma zapewnić to i tamto.
    > I koniec. I jak napisał Liwiusz - dają takie warunki jak podał Tomek, to
    > biorę etat.

    Ale ale... zapomniałeś o jednej ważnej rzeczy... Jak masz DG, to w
    sytuacji, kiedy musisz coś tam zapewnić w firmie X, możesz śmiało
    oddelegować pewne zadania, a w tym czasie chwycić jeszcze inne zlecenia
    dla innych firm i... też je oddelegować :-).

    Jak mówi stare porzekadło:

    Lepiej mieć 1 proc z tego, co robi stu ludzi, niż 100 proc z tego, co
    robisz sam :-)

    W takim wypadku DG bardziej się opłaca, bo w modelowym przykładzie
    obsługujesz sto zleceń jednocześnie, masz kasy tyle samo ile
    wypracowałbyś własnymi rękami, a do tego masz cały dzień w zasadzie
    wolny i możesz zająć się czymś jeszcze innym :-)))
    Wiem, że to tylko teoria, ale coś w tym jest :-)

    pozdr.
    robercik-us