  • Data: 2010-06-22 11:18:30
    Temat: Re: Własna firma vs etat przy 3000 netto
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef pisze:

    > Niczego takiego nie napisałem.

    Jednak zasugerowałeś dość jednoznacznie...

    Z tego co piszesz wynika tylko,
    > że nie doświadczyłeś jeszcze "partnerstwa" w biznesie.

    Ot choćby tu...
    Twoje doświadczenia w tym zakresie nie muszą być wcale... i nie są,
    doświadczeniami wszystkich. Weź do pod uwagę przy następnych
    wypowiedziach, to łatwiej będzie się z Tobą dyskutowało.

    > Mam nadzieję, że skorzystałeś na dotychczasowej wymianie.

    Tak.
    Ja zawsze korzystam :-).
    Tobie też radzę skupić się na korzyściach, to i partnerstwo w biznesie
    zaczniesz inaczej postrzegać :-))).