  • Data: 2010-06-22 13:26:52
    Temat: Re: Własna firma vs etat przy 3000 netto
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy wrote:

    > Cef albo Ty masz ciężkiego pecha

    Ale ja nie czuję się ciężko doświadczony przez los.
    Ogólnie nawet jestem zadowolony.
    (no ostatni 2009 rok - nie ukrywam- był tragiczny)

    Tylko po prostu jak widzę
    brak realnej oceny i przewidywania, to chciałbym kubełek zimnej wody wylać
    na te głowy, żeby każdy nie myślał sobie, że kontrahent jest na zawsze
    i że zawsze każdy będzie płacił itd. A tego brakuje ludziom w realnej ocenie
    nie potrafią ocenić tego ryzyka wg którego ocenia się wielkość
    wymaganej stawki na dzialalność w stosunku do tej na etat.
    Tylko tyle.

    albo ja niesamowite szczęście.
    > Niemal półtora roku temu poszłam na banalną operację i obudziłam się
    > cztery tygodnie później na oiomie

    Czytałem.

    > Naprawdę, jak sobie ułożysz stosunki z ludźmi taką potem będziesz miał
    > pracę. W biznesie to też działa.

    To akurat prawda, ale to już trochę OT.