    From: Mroziu <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wciagniecie aportem komputera do firmy
    Date: Thu, 11 Mar 2004 20:26:42 +0100

    Atomek wrote:

    > ================
    > zobacz art.22n ust.2 w UPDF

    To jeszcze raz bo zamieszalem.

    Chce wprowadzic do firmy (dzialnosc gospodarcza) komputer o wartosci
    rynkowej 3000zl.

    Zgodnie z art.22d ust.1 w UoPDoF
    "1. Podatnicy moga nie dokonywac odpisow amoryzacyjnych od skladnikow
    majatku o ktorych mowa w art. 22a i 22b, ktorych wartosc poczatkowa,
    okreslona zgodnie z art. 22g, nie przekaracza 3500zl; wydatki poniesione
    na ich nabycie stanowia wowczas koszty uzyskania przychodu w miesiacu
    oddania ich do uzytkowania"

    moge sobie wartosc tego komputera znac za KUP. Poniewaz w KPiR musze
    miec jakis dowod kasowy na taka operacje, wiec tu sie pojawia pytanie
    jaki ... dowod wewnetrzny, oswiadczenie o przekazaniu komputera do firmy?

    dodatkowym pozostaje pytanie czy ten komputer, ktorego amortyzowac nie
    bede, bo od razu uznaje go za KUP, mam wprowadzac do EST czy tez nie?

    Czy ktos pomoze rozwiazac lamiglowke?

    Mroziu