    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Very Dziwna Faktura
    Date: Fri, 19 Feb 2010 17:01:19 +0100

    > 1. Kto Ci to wystawił? :> (Ty to masz talent na wyłapywanie
    > "przypadków"...)

    Proline Sp. z o.o. Gliwice

    > 2. Co powoduje, że nie podajesz kwot (co mogłoby pomóc w zorientowaniu
    > się co namieszał sprzedawca, czy to np. "nierabat gotówkowy" z okazji
    > płatności kartą)?

    Kwota jest owszem niska i do zaniedbania. Zasilacz był za 80,33 netto, a
    nierabat gotówkowy 1,64. Tylko boję się zamieszania jakiegoś za
    zaksięgowanie np. złej faktury.

    > IMO jest to sprzeczne z ustawą o cenach, definicją należności i obrotu.
    > Niech sobie poz. 2 wezmą z powrotem :|

    Ta... Tylko towar wydali, zapłacone, a pracownik przywiózł mi fakturę,
    żebym przefakturował zasilacz. Ostatecznie sfakturuję klientowi naprawę,
    ale wtedy jestem w plecy o 30zł mniej więcej.

    > Pomijając meritum... znowu będziesz miał pretensje że ktoś się
    > czepia :],

    Nie. mam pretensję, gdy ktoś ze mnie szydzi, tak jak Maddy czy jej
    klakierzy.

    > ale na pewno te dwie pozycje wydają Ci się być właściwe,
    > a nie "koszty uboczne"?

    Nie wiem, przecież cały ten mój list to jeden wielki znak zapytania. Po
    prostu nie rozumiem tego. Jeśli uważasz, że koszty uboczne, to OK, może
    być. Nigdy w życiu nie używałem kosztów ubocznych.

    (zaznaczam: *pomijając* meritum problemu,
    > czyli przyjmując że f-ra nadaje się do zaakceptowania).
    > Dziwnie jakoś dedukujesz, jak dla mnie.

    Mówiłem o innych, ale z Twojego tonu też pewna zaczepka wyziera, a
    wiesz, że nie jestem fachowcem. Nie wiem czemu, ale jak popełniam jakiś
    błąd w rozumowaniu albo czegoś nie wiem, to wtedy od razu słyszę ataki,
    jakbym był jedynym mylącym się człowiekiem na świecie.

    Dostałem dziwną fakturę, nie wiem co z nią zrobić (sam masz
    wątpliwości), więc nie podchodź do mnie jakbym upierał się przy swojej
    wersji, bo ja przecie żadnej nie mam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek