eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiVAT7, ewidencja zakupow VAT i KPiR - odliczenie VATu w kolejnym miesiacu › Re: VAT7, ewidencja zakupow VAT i KPiR - odliczenie VATu w kolejnym miesiacu
  • Data: 2004-03-09 00:08:38
    Temat: Re: VAT7, ewidencja zakupow VAT i KPiR - odliczenie VATu w kolejnym miesiacu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Mar 2004, Maly wrote:
    [...]
    >+ Jesli jednak fakture ta bede chcial rozliczyc w deklaracji VAT7 za miesiac
    >+ luty to powinna ona trafic za styczen czy za luty do KPiR oraz ewid. zakupow
    >+ VAT?

    Co do EZ to o ile mnie pamięć nie myli to ma ona "zapewnić prawidłowe
    wyznaczenie podatku" czy jakoś tak :), czyli... pisać w tym miesiącu
    w którym rozliczysz.
    A KPiR... to ja cię muszę przeprosić, ale bez przyczepienia się nie
    obejdzie: ty myslisz że tu wróżki urzędują ?
    Błąd. Ja np. nie mam zielonego pojecia czy ty stosujesz wpisywanie
    "w kolejności napływu" (uzupełnionego o *wybrane* zdarzenia, takie
    jak przyjęcie towaru handlowego bez dokumentu zakupu) czy w kolejności
    zdarzeń gospodarczych !
    Przecież minister zostawił ci wybór... ("pod warunkiem" oczywiście !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)