eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiVAT7, ewidencja zakupow VAT i KPiR - odliczenie VATu w kolejnym miesiacu › VAT7, ewidencja zakupow VAT i KPiR - odliczenie VATu w kolejnym miesiacu
  • Data: 2004-03-08 14:03:49
    Temat: VAT7, ewidencja zakupow VAT i KPiR - odliczenie VATu w kolejnym miesiacu
    Od: "Maly" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jesli kupilem towar i mam fakture wystawiona w styczniu to moge ja rozliczyc
    w styczniu i nie ma wtedy problemu. VAT7, ewid. zakupow VAT i KPiR - za
    miesiac styczen - beda posiadaly odpowiednie wpisy.

    Jesli jednak fakture ta bede chcial rozliczyc w deklaracji VAT7 za miesiac
    luty to powinna ona trafic za styczen czy za luty do KPiR oraz ewid. zakupow
    VAT?

    Pozdrawwaim!